Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Μην κοιμάσαι!


























Εσύ που αναζητάς,
άκου τον πραγματικό καημό της καρδιάς σου–
Μην κοιμάσαι!
Δώσε μια νύχτα απ’ τη ζωή σου στην αγρύπνια–
Μην κοιμάσαι!


Έχεις περάσει χιλιάδες βράδια
στο λίκνο του ύπνου–
Μια νύχτα σου ζητώ
για χάρη του Φίλου.
Μην κοιμάσαι!


Ο Αγαπημένος, που βλέπει τα πάντα,
συνεχώς ξαγρυπνά.
Ακολούθησε τις συνήθειές Του.
Χάρισέ Του τον εαυτό σου–
Μην κοιμάσαι!





Φυλάξου από κείνη την τρομερή νύχτα,
που θα φωνάζεις με αγωνία: Θεέ μου–
Μην κοιμάσαι!
Όταν ο Θάνατος θα σε καλωσορίζει–
Σκέψου τον τρόμο σου!
Μην κοιμάσαι!


Παρ’ όλο που η νύχτα σε πλανεύει,
σαν όμορφη παρθένα,
μην πίνεις απ’ το ποτήρι της.
Τρέμε την επόμενη μέρα–
Μην κοιμάσαι!


Ο Θεός λέει: Αγαπημένοι μου,
μαζί μου θα ξαγρυπνάτε τις νύχτες.
Αν άκουσες τα λόγια Του
Μην κοιμάσαι!





Τρέμε τη φριχτή εκείνη νύχτα,
που δεν θα μπορείς να βρεις καταφύγιο.
Φύλαξε τις δυνάμεις σου. Πρόσεχε!
Μην κοιμάσαι!


Όταν οι άλλοι κοιμούνται,
οι Άγιοι ανακαλύπτουν θησαυρούς.
Για χάρη Εκείνου που πάντα δίνει αγάπη
Μην κοιμάσαι!


Όταν το πνεύμα σου γεράσει και φθαρεί
Εκείνος θα σου δώσει κουράγιο.
Θα γίνεις το αγνότερο πνεύμα.
Καλότυχε, μην κοιμάσαι!







Σου έχω πει και ξαναπεί–
Μείνε σ’ εκείνη την εσωτερική σιωπή!
Αλλά δεν μ’ ακούς.


Δώσε μου μια νύχτα
κι εγώ θα σου επιστρέψω χιλιάδες–
Μην κοιμάσαι!


Τζελαλαντίν Ρουμί




Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...