Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Χρόνια Άχρονα !





Άλλος ένας χρόνος έφυγε.  Αν όμως κοιτάξουμε προσεχτικά  πίσω και πέρα από το χρόνο που τρέχει ασταμάτητα, υπάρχει ακόμη ένα πανέμορφο παιδί εκεί μέσα μας, που βλέπει τον εαυτό του με έναν τρόπο που αντιστέκεται στον χρόνο και τους περιορισμούς. Ένα παιδί άχρονο! Τι είναι αυτό που έχει κρύψει αυτό το παιδί από τα μάτια μας;


Ο Rabindranath Tagore σε μια συνομιλία του με το Θεό λέει:


«Ήρθα μόνος μου στην προκαθορισμένη συνάντηση. Αλλά ποιος είναι αυτός μέσα στο σκοτάδι;
Παραμερίζω για να τον αποφύγω, αλλά δεν του ξεφεύγω.
Κορδωμένος σηκώνει σκόνη από τη γη∙
η δυνατή φωνή του καλύπτει κάθε λέξη που προφέρω.
Είναι ο δικός μου μικρός εαυτός, ο κύριός μου, δεν ντρέπεται καθόλου∙
μόνο εγώ ντρέπομαι που έρχομαι στην πόρτα σου μαζί του.»


Καθώς αρχίζουμε να υπερβαίνουμε τις ευτελείς ταυτίσεις του εγώ, αποκτούμε ανώτερη επίγνωση της θείας υπόστασης που υπάρχει μέσα μας. Καθώς  οι συγκρούσεις ανάμεσα στον ανώτερο και τον απατηλό εαυτό μας επιλύονται, αρχίζουμε να γνωρίζουμε την ελευθερία και την ευδαιμονία που είναι το αληθινό μας πεπρωμένο. Έτσι περνώντας από το «εγώ» στο «εμείς» δημιουργούμε αργά αλλά σταθερά μια αληθινή, ευλογημένη κοινωνία.

Όπως λέει ο μεγάλος δάσκαλος Nisargadatta Maharaj :

 

«Η θέση μου είναι καθαρή. Παράγετε για να διανείμετε, σιτίστε πριν σιτισθείτε, δώστε πριν πάρετε, σκεφτείτε τους άλλους πριν σκεφτείτε τον εαυτό σας. Μόνο μια αφίλαυτη κοινωνία στην οποία όλα μοιράζονται, μπορεί να είναι σταθερή και ευτυχής. Αυτή είναι η μόνη πρακτική λύση. Εάν δεν τη θέλετε, τότε – πολεμήστε.»




ΧΡΟΝΙΑ ΑΧΡΟΝΑ !


 


Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...

5 σχόλια:

kelly alamanou είπε...

“In the depths of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer.”—Albert Camus

Καλή Χρονιά!!

delta είπε...

Θα είναι μια καλή χρονιά Κέλλυ μου!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Καλή χρονιά Δημήτρη μου!Κι εγώ το ίδιο πιστεύω ότι το 2013 θα μας φέρει πολλά καλά κυρίως σε σχέση με την εξέλιξη της συνειδητότητας.

delta είπε...

Και έτσι θα γίνει Ειρήνη μου !

Ας είναι η πιο άχρονη χρονιά της ζωής μας

Margo είπε...

Αν μην τι άλλο λαμβάνω από την καλή παρέα μηνύματα αισιοδοξίας, τι καλύτερο;

Καλή χρονιά Δημήτρη μου, άχρονη ευλογημένη!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...