Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Διαλύοντας παλιές μνήμες και προγραμματισμους μας, με θετικες δηλωσεις-επιβεβαιωσεις. Και οσο διαλυονται μεσα μας, τοσο ελαττωνονται και στην ανθρωποτητα σαν συνολο. Από τη στιγμή που καλωσορίζουμε την επίγνωση μας πίσω στην πηγή της , τα προβλήματα της ζωής εξαφανίζονται. Έρχεται η αναγνωριση ότι στην πραγματικότητα δεν υφίστανται τα προβλήματα. Απ' αυτή την αναγνώριση ξεπηδά ένας καινούργιος κόσμος. Είναι θεραπευμένος και είναι ιερός.









Επαναπρογραμματιζοντας λανθασμενες αρνητικες πεποιθήσεις που παραγουν αρνητικές σκέψεις και συμπεριφορές και αντικαταθιστωντας τις με άλλες θετικές που έχουμε συνειδητά επιλέξει.


ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τελευταία αγαπώ μόνο την ησυχία, οι έγνοιες της ζωής δεν αγγίζουν την καρδιά, ενδοσκοπώ χωρίς μακροχρόνια σχέδια.
Χωρίς καμιά φιλοδοξία, αφήνω τη φύση μου να κυλά όπου θέλει.
Ξεχνώ τις σκόνες που τις λένε «όνομα», «προσωπικοτητα» και «μέλλον».
Βρίσκομαι σε γαλήνη . Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ.


Εχω μια αίσθηση αιωνιότητας.
Παλιές μου λαχτάρες και απέχθειες, ο φόβος του θανάτου και η τάση του εγωκεντρισμού χάνονται.
Εχω την ευλογία της κατανόησης της έσχατης φύσης των πραγμάτων.
Προσπαθω να φέρω όσο περισσότερη ειρήνη μπορω μέσα μου.

Η ικανότητα μου να υποφέρω είναι ένα κριτήριο και ίσως το καλύτερο κριτήριο για το μεγαλείο μου ως ανθρώπου.

Ξερω ότι οι ουλές είναι απαραίτητες όταν πολεμάω ενάντια στο Απόλυτο Κακό ή όταν πρέπει να πω όχι σε όλους εκείνους που προσπαθούν να μου κλείσουν το δρόμο για τη χαρα.

 

Εχω  εμπιστοσυνη  και αυτό σημαινει ότι νιωθω ότι βρισκομαι διαρκως  στην αγκαλια του θεου.

 

Αφηνομαι γλυκά στον εαυτό μου όταν υπάρχει ή ανάγκη της διάκρισης και αυτός  μου δίνει πάντα την απάντηση μέσα από την καρδιά μου.

 

Ευχαριστω και δοξαζω το Πνευμα το Αγιο, που με οδηγει στους αβατους χωρους και τοπους της γνωσης, για να δοξασω ετσι τον Κυριο μου Ιησου Χριστο, δια μεσου της προσφορας των γνωσεων στον φιλο ανθρωπο.

 

Ειμαι  άψογος σαν πολεμιστής  γιατι εμπιστεύομαι την προσωπική μου δύναμη, ανεξάρτητα από το αν αυτή είναι μικρή ή τεράστια.

 

Εργαζομαι από εκεί που βρίσκομαι, από το τωρινό μου επίπεδο επίγνωσης.


Κάθε μερα μαθαινω να αποταυτιζομαι από το νου μου γιατι αυτό είναι το πιο σημαντικό βήμα στο ταξίδι προς τη αυτοπραγματωση.



Κάθε φορά που δημιουργω ένα κενό στη ροή του νου, το φως της συνειδητότητάς μου δυναμώνει.


Πιανω τον εαυτό μου να χαμογελάει με τη φωνή μέσα στο κεφάλι μου, όπως θα χαμογελούσα με τα καμώματα ενός παιδιού.


Αυτό σημαίνει ότι δεν παίρνω πια το περιεχόμενο του νου μου και πολύ στα σοβαρά, αφού η αίσθηση του εαυτού μου δεν εξαρτάται απ' αυτόν.


Αυτή την στιγμή, οι σπόροι ενός τέλειου πεπρωμένου βρίσκονται μέσα μου σε λανθάνουσα κατάσταση. Απελευθερώνω το δυναμικό τους και ζω μια ζωή πιο θαυμαστή από οποιοδήποτε όνειρο.

Κατανοω ότι καθε σύμπτωση αποτελεί ένα μήνυμα, μια ένδειξη που μου αποκαλύπτει ότι μια συγκεκριμένη πλευρά της ζωής μου απαιτεί την προσοχή μου.

Ζω καθημερινα εκτιμώντας τις συμπτώσεις και τη σημασία τους, γιατι με συνδέουν με το υπόγειο ρεύμα των άπειρων δυνατοτήτων.

Ειμαι ανοικτος ωστε να χωρέσω όσο περισσότερο Θεό μπορω μέσα μου.

Ειμαι μαλακος με τους ανθρώπους, ένα παιχνίδι παίζουμε στη τελικη, όπου όλοι εξερευνουμε και όπου όλοι γευομαστε.

Ειμαι μαλακος με  τον εαυτό μου, και  κάθε στιγμη βρισκω εκείνο το χώρο μέσα μου που είναι παιχνιδιάρης, ώστε η ειρήνη να έχει μεγαλύτερο χώρο, αλλά το ίδιο κι η χαρά. 


Η Μοναδικη Πηγη, η Ενεργεια της Αγαπης και του Φωτος, φερνει γαληνη στις ζωες μας Τωρα.

 

Παραδεχομαι οτι η Βασιλεια του Θεου ειναι μια κατασταση αρμονιας, ισορροπιας, υγειας, χαρας, ευτυχιας, εμπνευσης, δημιουργιας.

 

Αναζητω την Βασιλεια του Θεου και ευχομαι να μπει μεσα μου.

 

 Αμην.



Σημειωση.1.

 Πριν από κάθε αυτοσυγκέντρωση για θετικες δηλωσεις, επειδη το συστημα ενεργειας μας είναι ανοικτο και εκτεθειμενο, καλο είναι κανεις να ενισχυει την αυρα του με ένα προστατευτικό κύκλο από λευκό φως σαν κουκούλι. Προστατεύει από κάθε τι άγνωστο, αρνητικο. Μόλις βάλουμε το λευκό φως ζηταμε από τον ανωτερο εαυτο μας, το θεο, να σφραγισει και να κλείσει την αύρα μας, με μια ταινία χρυσού φωτός.

Σημειωση 2.

 Kαλο είναι να ηχογραφει κανεις τις θετικες δηλωσεις που εχει επιλεξει και να τις ακουει σε κατασταση βαθειας χαλαρωσης.


Από IANIS - Fαos Samadhi 2 / Faos Satori / Faos Art Ianis





1 σχόλιο:

Phivos Nicolaides είπε...

'Αθάνατα λόγια'... πολύ ενδιαφέρονατ όλα αυτά που γράφεις και αναπτύσσεις.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...