Σάββατο 3 Απριλίου 2010

ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΖΩΗ!!





- Από το "Jesus is speaking to you and all of this world."

Ο λόγος μου, που είναι η ανάσταση και η ζωή, δεν θα εκπνεύσει διότι η ζωή είναι αιώνια. Είσαι έργο του Θεού, και το έργο Του είναι εξ ολοκλήρου αξιαγάπητο και απόλυτα στοργικό. Έτσι πρέπει να σκέφτεται κάθε άνθρωπος για τον εαυτό του μέσα στην καρδιά του, διότι αυτό είναι.

Η ανάστασή σου είναι η αφύπνισή σου. Εγώ είμαι το πρότυπο για την αναγέννηση, αλλά η ίδια η αναγέννηση είναι απλά η αυγή μέσα στο νου σου αυτού που ήδη βρίσκεται εκεί. Ο Θεός το τοποθέτησε εκεί ο Ίδιος, άρα είναι αλήθεια για πάντα. Εγώ πίστεψα σε αυτό, και επομένως το δέχτηκα ως αληθές για τον εαυτό μου.

Είμαι η ανάστασή σου και η ζωή σου. Ζεις μέσα σε μένα διότι ζεις μέσα στον Θεό. Και όλοι ζουν μέσα σου, όπως και συ ζεις μέσα σε όλους. Είναι δυνατόν, λοιπόν ,να αντιλαμβάνεσαι αναξιότητα μέσα σε έναν αδελφό και να μην την αντιλαμβάνεσαι στον εαυτό σου; Και γίνεται να την αντιλαμβάνεσαι στον εαυτό σου και να μην την αντιλαμβάνεσαι στον Θεό;

Πίστεψε στην ανάσταση διότι έχει ήδη επιτευχθεί, και έχει επιτευχθεί μέσα σε σένα. Αυτό είναι τόσο αληθές τώρα όσο θα είναι πάντα, διότι η ανάσταση είναι η Θέληση του Θεού, που δεν γνωρίζει χρόνο ούτε κάνει εξαιρέσεις.

Λίγο ακόμα και θα με δεις, διότι εγώ δεν είμαι κρυμμένος επειδή εσύ κρύβεσαι. Θα σε ξυπνήσω σίγουρα έτσι όπως ξύπνησα και τον εαυτό μου, διότι ξύπνησα μέσα σε σένα. Στην ανάστασή μου βρίσκεται η απελευθέρωσή σου. Η αποστολή μας είναι να ξεφύγουμε από την σταύρωση, όχι από την λύτρωση. Εμπιστεύσου την βοήθειά μου, διότι εγώ δεν περπάτησα μόνος, και θα πορεύομαι μαζί σου όπως ο Πατέρας μας πορεύτηκε μαζί μου.

Άφησε τους νεκρούς και αυτούς που έχουν φύγει να λησμονηθούν ειρηνικά. Η ανάσταση έχει έρθει για να πάρει την θέση της. Και τώρα είσαι ένα μέρος της ανάστασης, όχι του θανάτου.

Να είσαι, λοιπόν, μάρτυρας στο θαύμα, και όχι στους νόμους της αμαρτίας. Δεν χρειάζεται να υποφέρεις άλλο. Αλλά χρειάζεται να μπορέσεις να θεραπευτείς, διότι τα βάσανα και η θλίψη του κόσμου τον έχουν κάνει κουφό στην σωτηρία και την απελευθέρωσή του.

Η ανάσταση του κόσμου περιμένει την δική σου θεραπεία και την ευτυχία, ώστε να μπορέσεις να διαδηλώσεις την θεραπεία του κόσμου.

Μπορώ να σε θεραπεύσω διότι σε γνωρίζω. Γνωρίζω την αξία σου για σένα, και αυτή η αξία είναι που σε κάνει ολοκληρωμένο.

Μπορεί η σωτηρία του κόσμου να είναι ένας ασήμαντος σκοπός; Και μπορεί ο κόσμος να σωθεί αν δεν σωθείς εσύ;

Ο Θεός έχει έναν Υιό, και Αυτός είναι η ανάσταση και η ζωή. Η θέλησή του γίνεται διότι του δίδεται όλη η δύναμη στον Ουρανό και στην γη.

Μέσω της δικής σου μεταμόρφωσης λυτρώνεται ο κόσμος, και απαλλάσσεται με χαρά από την ενοχή.

Τώρα ανυψώνουμε τον αναστημένο νου μας με χαρά και ευγνωμοσύνη σε Αυτόν ο Οποίος μας επανέφερε την πνευματική μας υγεία.

Η ανάστασή μου έρχεται ξανά κάθε φορά που οδηγώ έναν αδελφό με ασφάλεια στον τόπο όπου το ταξίδι τελειώνει και ξεχνιέται. Ξαναγεννιέμαι κάθε φορά που ο νους ενός αδελφού στρέφεται προς το φως μέσα του και με αναζητά. Δεν έχω ξεχάσει κανέναν.

Βοήθησέ με τώρα να σε οδηγήσω πίσω εκεί όπου το ταξίδι άρχισε, για να κάνεις μία άλλη επιλογή μαζί μου.

Είσαι η φωνή μου, τα μάτια μου, τα πόδια μου, τα χέρια μου μέσα από τα οποία σώζω τον κόσμο. Ο Εαυτός από τον Οποίο σε καλώ δεν είναι παρά ο δικός σου. Προς Αυτόν πηγαίνουμε μαζί.

Πάρε το χέρι του αδελφού σου, διότι αυτός δεν είναι ένας δρόμος που πορευόμαστε μόνοι. Μέσα σε αυτόν περπατώ μαζί σου, και εσύ μαζί μου. Ο Πατέρας μας επιθυμεί ο Υιός Του να είναι ένα με Αυτόν. Ό,τι ζει δεν πρέπει να είναι ένα μαζί σου;

«Ας βρίσκεσαι στο νου μου, Πατέρα μου, όταν ξυπνώ, και ας λάμπεις πάνω μου όλη την ημέρα σήμερα. Κάθε λεπτό ας είναι χρόνος που ενοικώ μαζί Σου. Και ας μην ξεχνώ κάθε ώρα να σου δίνω τις ευχαριστίες μου που έμεινες μαζί μου, και που θα είσαι πάντα εκεί για ν’ ακούς το κάλεσμά μου προς Εσένα και να μου απαντάς. Καθώς έρχεται το βράδυ, όλες μου οι σκέψεις ας είναι ακόμα για Σένα και για την Αγάπη Σου. Και ας κοιμηθώ σίγουρος για την ασφάλειά μου, βέβαιος για την φροντίδα Σου, και με την χαρούμενη επίγνωση ότι είμαι ο Υιός Σου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...