Σάββατο 18 Απριλίου 2009

ΙΗΣΟΥΣ - ΧΡΙΣΤΟΣ

Πόσα δεν έχουν ακουστεί και γραφτεί για τον Ιησού – Χριστό!
Πόσοι δεν έχουν μιλήσει εν ονόματι Του! Πόσα Του έχουν καταλογίσει! Πόσους ιερούς πολέμους και εγκλήματα Του έχουν χρεώσει! Λες και ζήτησε αυτός να γίνει οργανωμένη θρησκεία!
Λες και δεν βρισκόμαστε στον πλανήτη της ελεύθερης βούλησης. Λες και δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι των πράξεών μας και των επιλογών μας και γι αυτό θέλουμε να τα φορτώσουμε σε κάποιον και βρήκαμε τον Ιησού.
Πόσες ταινίες έχουν γυριστεί γι αυτόν.
Κάποιοι έχουν πει ότι παντρεύτηκε την Μαρία την Μαγδαληνή. Κάποιοι άλλοι έχουν πει ότι δεν υπήρξε καθόλου.
Κάποιοι τον λατρεύουν σαν Θεό, κάποιοι τον θεωρούν απλά έναν επαναστάτη της εποχής του. Κάποιοι λένε ότι ήταν ένας από τους πιο σπουδαίους διδασκάλους.
Πάντως, όπως και να έχει ο Ιησούς είναι η πιο αμφιλεγόμενη και πολυσυζητημένη φιγούρα σε όλους τους αιώνες.
Και μένα με απασχόλησαν πολλές φορές πολλά ερωτήματα για τον Ιησού – Χριστό.
Ακόμα και τότε που νόμιζα ότι είμαι άθεη, ο Ιησούς μου προκαλούσε το ενδιαφέρον.
Ήταν ένας επαναστάτης;
Ήταν ο Υιός του Θεού;
Ήταν Θεός;
Τελικά τι είναι για μένα ο Ιησούς – Χριστός;
Η απάντηση, όπως και σε όλα τα πράγματα, βρίσκεται μέσα μου.
Ο Χριστός είναι ο Ιερός μου Εαυτός. Ο Εαυτός ο δημιουργημένος από τον Πατέρα μου, κατ’ εικόνα και ομοίωσή Του. Ο Εαυτός που βρίσκεται μέσα σε όλους μας, αέναος και αναλλοίωτος. Ο Εαυτός στον οποίο οδηγούμαστε όταν πορευόμαστε στην ατραπό προς το Φως.
Ο Ιησούς είναι ο δάσκαλός μου, ο φίλος μου, ο αδερφός μου. Είναι το πρότυπό μου. Φυσικά και υπήρξε και υπάρχει, αφού με συντροφεύει, με καθοδηγεί και μου μιλά. Όχι μόνο σε μένα, αλλά σε όλους. Απλά η επιλογή αν θα τον ακούσουμε είναι δική μας. Ο Ιησούς είναι το πρότυπό μου γιατί είναι ο Χριστός. Είναι αυτός που στην πορεία του στην Γη, κατόρθωσε να γίνει ο Υιός του Θεού. Είναι αυτός που με την ζωή του έγινε το παράδειγμα για όλους εμάς.
Τώρα αν παντρεύτηκε ή δεν παντρεύτηκε, γεννήθηκε ή όχι με παρθενογένεση, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Με έχουν κατηγορήσει για πολλά που γράφω και ασχολούμαι τόσο με αυτό το θέμα.
Μου έχουν πει ότι γράφω θεολογικές μπαρούφες.
Με έχουν κατηγορήσει για προσηλυτισμό!!
Εμένα, που στην εκκλησιά δεν πατάω ούτε στις γιορτές!! (Χωρίς να κατακρίνω αυτούς που πηγαίνουν – εμένα απλά δεν μου βγαίνει).
Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, γνωρίζει πολύ καλά ότι η προσωπικότητά μου και η ζωή μου, κάθε άλλο παρά «θεοσεβούμενου» ανθρώπου είναι με την παραδοσιακή έννοια.
Πολλοί, μάλιστα και από το στενό οικογενειακό μου περιβάλλον, ανησυχούν μήπως είμαι τρελή.
Τώρα αν τρέλα σημαίνει να έχεις εσωτερική γαλήνη και χαρά, σας εύχομαι ολόψυχα να τρελαθείτε.
Ορίστε και ένα σύνθημα:
Τρελοί όλου του κόσμου ενωθείτε!!!
Όπως σας έχω πει πολλές φορές, και γι αυτό με έχουν πει και γραφική, μελετώ τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ. Εκεί μετά από το «Εγχειρίδιο για Διδασκάλους» στην "Διευκρίνιση των όρων" υπάρχει ένα κεφάλαιο που λέγεται Ιησούς – Χριστός. Διαβάζοντάς το είχα όλες τις απαντήσεις. Τις αναγνώρισα. Τις ήξερα από πριν και διαβάζοντάς τες, τις αναγνώρισα.
Θα μοιραστώ μαζί σας, την μετάφραση από κάποια αποσπάσματα από αυτό το κεφάλαιο.


Δεν χρειάζεστε βοήθεια για να εισέλθετε στην Βασιλεία των Ουρανών, γιατί ποτέ δεν έχετε φύγει από εκεί. Αλλά υπάρχει ανάγκη για βοήθεια πέρα από τον εαυτό σας αφού περιβάλλεστε από λανθασμένες πεποιθήσεις για την Ταυτότητά σας, την μόνη πραγματική την δημιουργημένη από τον Θεό. Σας δίνονται βοηθοί με πολλές μορφές, αν και επί της αγίας τράπεζας είναι ένας. Πέρα από κάθε ένα τους υπάρχει μια Σκέψη του Θεού, και αυτό ποτέ δεν θ’ αλλάξει. Αλλά έχουν ονόματα που διαφέρουν κατά καιρούς, γιατί ο χρόνος χρειάζεται σύμβολα, αφού από μόνος του είναι μη πραγματικός. Τα ονόματά τους είναι πολυάριθμα, αλλά δεν θα πάμε πέρα από τα ονόματα που χρειάζονται για αυτά τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Ο Θεός δεν βοηθά διότι Αυτός δεν γνωρίζει καμιά ανάγκη. Αλλά δημιουργεί όλους τους Βοηθούς του Τέκνου Του όσο αυτό πιστεύει ότι οι φαντασιώσεις του είναι αληθινές. Να ευχαριστείτε τον Θεό γι αυτούς γιατί θα σας οδηγήσουν σπίτι σας. Το όνομα του Ιησού είναι το όνομα κάποιου που κάποτε ήταν άνθρωπος αλλά είδε το πρόσωπο του Χριστού σε όλους τους αδερφούς του και θυμήθηκε τον Θεό. Έτσι, ταυτίστηκε με τον Χριστό, και δεν ήταν πια άνθρωπος, παρά ένα με τον Θεό. Ο άνθρωπος ήταν η ψευδαίσθηση, γιατί φαινόταν ότι ήταν μια ξεχωριστή ύπαρξη, που περπατούσε μόνη της, μέσα σε ένα σώμα που φαινόταν να κρατά τον εαυτό του διαχωρισμένο από τον Εαυτό του, όπως κάνουν όλες οι ψευδαισθήσεις. Όμως, ποιος μπορεί να σώσει εκτός κι αν βλέπει τις ψευδαισθήσεις και έπειτα να τις αναγνωρίζει γι αυτό που είναι; Ο Ιησούς παραμένει ένας Σωτήρας διότι είδε το εσφαλμένο χωρίς να το δεχτεί γι αληθινό. Και ο Χριστός χρειαζόταν την μορφή του ώστε να μπορέσει να εμφανιστεί στους ανθρώπους και να τους σώσει από τις ψευδαισθήσεις τους. Με την πλήρη ταύτιση του με τον Χριστό – το τέλειο Τέκνο του Θεού, την μόνη δημιουργία Του και ευτυχία Του, για πάντα σαν κι Αυτόν και ένα μαζί Του – ο Ιησούς έγινε αυτό που πρέπει όλοι σας να γίνετε. Αυτός σας έδειξε τον δρόμο για να τον ακολουθήσετε. Σας οδηγεί πίσω στον Θεό διότι αυτός είδε τον δρόμο μπροστά του, και τον ακολούθησε. Αυτός διέκρινε πολύ καθαρά κάτι που για σας βρίσκεται ακόμα στην ομίχλη, ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα. Είναι ο Ιησούς ο Χριστός; Ω ναι, μαζί με σας. Η μικρή ζωή του στην γη δεν ήταν αρκετή για να διδάξει το μεγάλο μάθημα που έμαθε για όλους σας. Θα παραμείνει μαζί σας για να σας οδηγήσει έξω από την κόλαση που φτιάξατε, πίσω στον Θεό. Και όταν ενώσετε την θέλησή σας με την δική του, η όρασή σας θα γίνει όρασή του, γιατί τα μάτια του Χριστού μοιράζονται από όλους. Το να περπατάτε μαζί του είναι τόσο φυσικό όσο το να περπατάτε με έναν αδερφό που τον γνωρίζετε από τότε που γεννηθήκατε, γιατί αυτό είναι πραγματικά. Έχουν φτιαχτεί μερικά αξιοθρήνητα είδωλά του , εκείνου που το μόνο που ήθελε ήταν να είναι αδερφός με τον κόσμο. Συγχωρέστε του τις ψευδαισθήσεις σας, και δείτε πόσο αγαπητός αδερφός μπορεί να γίνει για σας. Είναι ο μοναδικός Βοηθός του Θεού; Στ’ αλήθεια, όχι. Γιατί ο Χριστός παίρνει πολλές μορφές με διαφορετικά ονόματα μέχρι που η ενότητά τους ν’ αναγνωριστεί. Αλλά ο Ιησούς είναι για σας ο κομιστής του μοναδικού μηνύματος του Χριστού για την Αγάπη του Θεού. Δεν χρειάζεστε άλλον. Είναι δυνατό να διαβάζετε τα λόγια του και να κερδίζετε από αυτά χωρίς να τα δεχτείτε στην ζωή σας. Όμως, θα σας βοηθούσε ακόμα περισσότερο αν μοιραζόσαστε μαζί του τους πόνους και τις χαρές σας, και να τις αφήσετε για να βρείτε την γαλήνη του Θεού. Όμως είναι το μάθημά του που θα ήθελε αυτός πιο πολύ από όλα να μάθετε και είναι αυτό:
Δεν υπάρχει θάνατος γιατί ο Υιός του Θεού είναι σαν τον Πατέρα του. Τίποτα δεν μπορείτε να κάνετε που ν’ αλλάξει την Αιώνια Αγάπη. Ξεχάστε τα όνειρα της αμαρτίας και της ενοχής, και ελάτε μαζί μου για να μοιραστούμε την ανάσταση του Υιού του Θεού. Και φέρετε μαζί σας όλους εκείνους τους οποίους Αυτός σας έστειλε να φροντίσετε όπως εγώ φροντίζω για σας.

4 σχόλια:

delta είπε...

Ένας τρελός ακόμη δηλώνει παρών Χριστίνα μου, δηλώνει οπαδός της εσωτερικής γαλήνης και της ευδαιμονίας. Λες να κάνουμε σύλλογο ;

Τα άρθρα σου μας αφήνουν πάντα ένα γλυκό προβληματισμό. Το σημερινό (μακράν το καλύτερο μέχρι τώρα κατά την προσωπική μου άποψη) είναι επιπλέον βάλσαμο στην τραυματισμένη μας ψυχή και γιατρικό σε όσους αισθάνονται προβληματισμένοι με την κατάντια της οργανωμένης θρησκείας μας. Πόσες φορές αλήθεια δε σκεφτήκαμε ότι αν επέστρεφε ο Ιησούς θα ένιωθε αποστροφή για τον σημερινό Χριστιανισμό και θα ξαναέπαιρνε το μαστίγιο να κυνηγήσει αυτούς που βεβηλώνουν τους ναούς του Θεού.

Όσον αφορά τους θεοφοβούμενους … μακριά !
Αυτοί πραγματοποίησαν τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία.
Είναι χειρότεροι από τους άθεους …
Αρκετά όμως, φτάνει !

Ας προσπαθήσουμε σήμερα παραμονή της Ανάστασης να εναρμονιστούμε με το μήνυμα της αγάπης του Ιησού το οποίο δίδαξαν και ο Βούδας και ο Σωκράτης και ο Κομφούκιος και ο Λάο Τσου και οι σύγχρονοι μύστες.

Σε ευχαριστώ ολόψυχα καλή μου φίλη Χριστίνα και εύχομαι «Χριστός -ο εντός ημών Θεός- Ανέστη», σύντομα.

penelope είπε...

Αν θεωρείται τρέλα η αντίσταση στα «δήθεν» και τα «πρέπει» δηλώνω θεότρελη.
Καλή Ανάσταση να ‘χουμε

κανενας είπε...

μελετώ τα μαθήματα θαυμάτων τους τελευταίους μήνες , ειναι πολλα απο αυτα που ηταν βαθιά μεσα μου κριμένα , και φοβόμουν να αποκαλύψω και να αναγνωρίσω , είναι η πιο ολοκληρωμένη πνευματική μέθοδος που έχω συναντήσει .

Φώτης είπε...

Αγαπητή Christina, άκουσα σάλπισμα και προσκλητήριο τρελών και έσπευσα (έστω και μετά από μερικές εβδομάδες!). Η παρουσία του Ιησού Χριστού στη ζωή μου με έχει απασχολήσει εδώ και πολλά χρόνια και αφού πέρασα κι εγώ από διάφορα στάδια, τον τελευταίο καιρό καταλήγω σε αισθήματα γαλήνης, αγάπης και ενότητας που ταυτίζονται σε μεγάλο βαθμό με όσα περιγράφεις στο άρθρο σου. Στο άμεσο μέλλον, πρόκειται να ξεκινήσω κι εγώ τα "Μαθήματα Θαυμάτων". Ο ενσαρκωμένος Θεός που ενώνει τις ψυχές όλων μας να σου δίνει έμπνευση και αρμονία στη ζωή σου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...